שטרית: "אצלנו לא צריכים לקבל אישור איפה להיות, כמו אצל ליברמן"

אסתי פלד 2 Comment on שטרית: "אצלנו לא צריכים לקבל אישור איפה להיות, כמו אצל ליברמן"

ח"כ קטי שיטרית בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקפת את ליברמן לאחר העקיצה כי חכי"ם בליכוד לא מצאו זמן להגיע לעצרת: "יש אווירה לא טובה במפלגה, חברי כנסת נבחרו לפני 8 חודשים ופתאום רוצים פריימריז"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ קטי שיטרית (הליכוד) התראיינה הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי מההפגנת הימין. שיטרית הגיבה על העקיצה של ליברמן כי "חברי הכנסת מהליכוד לא מצאו זמן לבוא להפגנה", שיטרית מספרת כי רק אמש היא פנתה לאחד מחברי ישראל ביתנו שיצטרף לשדולה למניעת אלימות הוא אמר שאינו יכול כי הוא צריך אישור מהסיעה. "שיתעסק בענייניים של מפלגתו שם הוא השליט". אנחנו לא צריכים אישור להגיע מאף אחד.

"יש חברי כנסת שאחד נמצא באילת בכנס ואחד שנמצא בכנס במגדל העמק, אני ממליצה לליברמן שיתמקד במפלגה שלו, אחרי שהוא מביא לבחירות שלישיות של שנאה ושיסוי בעם". הסבירה שיטרית את האילוצים של חכי"ם בליכוד.

על האווירה במפלגה: "אני לא חושבת שהחכי"ם לא רוצים לגבות את ראש הממשלה, היו כנסים שבהם כבר הם הביעו את תמיכתם המוחלטת בראש הממשלה. נכון שהאווירה לא טובה, אנחנו נבחרנו רק לפני 8 חודשים, ופתאום ייתכן שיהיה פריימריז לכנסת. ואנחנו רוצים לעבוד, אני מתעסקת בבריאות וחינוך. אנחנו מזיזים דברים אבל במקום שנזיז כיסא אנחנו צריכים להוזיז הר".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ביבי טוב ליהודים ה' מנהל את העניינים ויתבטלו כל התיקים שנוצרו כדי לטלטל את עם ישראל לקראת המשיח להתנער מהערב רב לשמור שבת שהיא הברית הטבעית שלנו עמו יתברך. עלה נעלה.

  2. 1

    ליברמן כמה מנדטים יש לך ואתה לא עושה לציבור בוחרייך כלום אתה עסוק באגו שלך אני אני אני אני והנייה אני והפנסיה אני זוגות צעירים 8מנדטים שלא מנוצלים לבוחרים אתה מתעסק בליכוד וביבי ומה עם המצביעים שלך